Hitta ditt nästa teknikjobb hos oss

Uthyrare kommersiella lokaler till ABK

Maxkompetens Konsult AB söker Fastighetsförvaltare i Kristianstad


Dina arbetsuppgifter

AB Kristianstadsbyggen (ABK) är en av Kristianstads största förvaltare av kommersiella lokaler. ABK har cirka 300 lokaler i Kristianstads kommun, huvuddelen i centrala Kristianstad. Lokalavdelningen jobbar aktivt med att driva och utveckla beståndet som framför allt består av kontors- och butikslokaler.

ABK söker nu en driven och engagerad Uthyrare av kommersiella lokaler.

I arbetet som uthyrare har du ansvar för att skapa samt bibehålla affärsmässiga och långsiktiga relationer med ABK:s lokalhyresgäster. Du agerar som representant för företaget gentemot kunder, entreprenörer och samarbetspartners. I dina arbetsuppgifter hanterar du och tar fram kontrakt och avtalshandlingar, du genomför förhandlingar, är delaktig i hyresgästanpassningar och hanterar kundbesök på ett affärsmässigt vis. Verksamheterna som bedrivs i de kommersiella lokalerna varierar mellan bl a kontor, butiker, skolor och äldreboenden. Detta innebär att du har kontakt med olika typer av hyresgäster. I arbetet som uthyrare har du tekniska projektledare som stöd vid genomförande av hyresgästanpassningar men du tillser att det som skriftligen avtalats följs och genomförs.


Din profil

Har du tidigare erfarenhet från en liknande tjänst är detta meriterande. En relevant utbildningsbakgrund för tjänsten kan vara inom ekonomi, juridik, fastigheter eller kommersiella lokaler. Vi kräver att du har en god datavana och att din förmåga att uttrycka dig i tal och skrift är mycket god; i din kommunikation är du välformulerad, tydlig och korrekt. Det är meriterande om du kan LOU (Lagen om offentlig upphandling) och Hyreslagen.
Dina personliga egenskaper är av stor vikt för oss. Att du är affärsmässig och kundorienterad är ett krav för att lyckas och trivas i tjänsten. Du trivs med att jobba mot resultat och du är uthållig i ditt arbete. Att du är prestigelös, öppen för nya idéer och är flexibel är också viktigt. Att arbeta med omfattande hyresavtal ställer krav på en analytisk och strategisk förmåga där du noggrant tar ställning till de villkor som du sätter upp i dina avtal. Du tycker om att driva ditt arbete framåt, ta egna initiativ och bidra till att avdelningen fortsätter att utveckla sina strukturer och sina arbetssätt.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid som inleds med en provanställning. Lön och tillträde enligt överenskommelse.


Sista ansökningsdag

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid som inleds med en provanställning. Lön och tillträde enligt överenskommelse.

I denna rekrytering samarbetar ABK med Maxkompetens. Känner du att detta är en intressant tjänst som passar dig ser vi mycket fram emot din ansökan. Sista ansökningsdag är 29/11. Har du frågor kring tjänsten kontakta gärna Therese Hulte; telefonnummer 044-781 44 80 eller therese.hulte@maxkompetens.se

Om oss


Maxkompetens är ett av Sveriges ledande företag inom bemanning och rekrytering riktat mot teknik, IT och industri. Vi startade vår verksamhet 2003 och har idag kontor på sju orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har dagligen ca 350 konsulter ute på uppdrag.

Registrera intresse för jobbet

Arbetsgivare
Maxkompetens Konsult AB
Postadress
Lilla Torg, Cardellsgatan 13
29131 Kristianstad
Besöksadress
Lilla Torg, Cardellsgatan 13, Kristianstad
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Heltid tillsvidareanställning
Lön
Fast månads- vecko- eller timlön
Enligt överenskommelse
Ansökan
Sista ansökningsdag: 2015-11-29
Vi föredrar ansökningar via webben
Antal platser: 1